niedziela, 30 września 2012

Wywiad z Avalon


http://rubber-sweets.blogspot.com/



Jak masz na imię? Ile masz lat i jakie są Twoje zainteresowania?
Na imię mam Victoria i mam niespełna 14 lat. Pomimo swego młodego wieku nie uważam, by mój umysł był na poziomie 13/14 latki. Wiele w życiu przeszłam. Zmieniłam swoje podejście do niektórych spraw i zachowanie na bardziej poważne. Lubię siebie taką, bo potrafię odnaleźć się w niespełna każdej sytuacji. Od kilku dobrych lat interesuje się tańcem. Nie wyobrażam sobie życia bez tańca i odrobiny muzyki - słyszę ją i już w głowie mam zarys ruchów. Od niecałego roku mam obsesję na punkcie Korei Południowej i całej Azji. Niemalże każda rzecz kojarzy mi się z tym narodem, a tym bardziej muzyką K-POP. 
Skąd pomysł na taki blog?
Pisać opowiadania zaczęłam pod wpływem chwili. Był to swego rodzaju impuls. Skończyłam już jedno opowiadanie w całości i jedno zaczęłam, lecz nie miałam okazji skończyć... Po pewnym czasie coś zaczęło mnie zżerać od środka i założyłam kolejnego bloga - teraz mego obecnego. Skąd pomysł na taki blog? Może dlatego, że bardzo wczułam się w moich idoli i postanowiłam przelać moje uczucia względem nich na papier. To na pewno jeden z czynników. 
Od czego zaczęło się Twoje zainteresowanie Koreą?
Moje największe zainteresowanie wzięło się z banalnego przypadku. Oglądałam "ukryty polski mega mix" na Youtube. W drugiej części zobaczyłam twarz Jonghyun'a z SHINee podczas wykonywania ruchów do "Love like Oxygen". Nie miałam na to wpływu. Po prostu się w nim zakochałam. Potem sprawdziłam zespół, wytwórnie i samo poszło... Dzięki głupiemu przypadkowi odnalazłam siebie, pośród tylu zajęć i pasji. 
Co spodobało Ci się w Korei najbardziej?
W Korei bardzo podoba mi się porządek i szacunek. Każdy odnosi się do każdego z należytym szacunkiem. Panują tam ustalone zasady, które rzadko kto łamie, nie to co w Polsce. Boli mnie to, że nasz kraj słynie z "żuli" i alkoholizmu. Takim moim "zamiennikiem" Polski na kraj idealny okazała się być Korea Południowa. 
Ulubione cechy charakteru swojego idola?
Nie mam swojego idola. Po prostu nie jestem w stanie wybrać jednego, najlepszego. Ale jeśli miałabym wybrać zespół, w tym przypadku boysband to zdecydowanie był by to SHINee. Każdego kocham za coś innego. Tak jak w moim opisie na profilu blogger: "Czasem słodka jak Taemin, charyzmatyczna jak Minho, pewna siebie jak Key, zboczona jak Jonghyun i zabawna jak Onew ."  Te cechy w nich uwielbiam. 
Ulubiony zespół Azjatycki?
Jeśli chodzi o girlsbandy to zdecydowanie 2NE1. Uwielbiam je. Je i muzykę którą tworzą. Z przedstawicieli płci męskiej wybrałabym SHINee i Super Junior. Obie grupy są przecudowne ^^ . 
Czy główna bohaterka opowiadania jest stworzona na podobieństwo twórczyni opowiadań?
Główna bohaterka mojego opowiadania w pewnym stopniu przypomina mnie. Ona wbrew pozorom jest zagubiona w sytuacji, w której się znajduje i przywdziewa maskę obojętności i luzu. Ze mną jest podobnie. Niekiedy dusze w sobie uczucia, lecz uniemożliwia mi to cecha, którą wprost nienawidzę - wrażliwość. 
Ulubiony teledysk?
Moim ulubionym teledyskiem jest Sunny Hill - Pray. Na początku nie umiałam zrozumieć sensu i fabuły, ale to się zmieniło. Teledysk na leży do "innych", "dziwnych", być może dlatego przypadł mi do gustu. 
Marzenia związane z Azją?
Zapewne jak każda fanka K-POP'U i Azji chcę wyjechać do Korei Południowej. Planuje w przyszłości zaawansowaną naukę języka koreańskiego, a w dalszej przyszłości wyjechanie do tego kraju i poznanie moich życiowych idoli. 
Masz inne zainteresowania poza Koreą? Jak tak to jakie?
Tak, mam takie zainteresowania. Jak wcześniej pisałam uwielbiam tańczyć i słuchać muzyki. Mogę się pochwalić, że parę lat temu dobyłam złoty medal za taniec nowoczesny, lecz to wspomnienie należy do tych, które zapewne nigdy nie wrócą... Nie pogardzę również pisaniem opowiadań bądź one-shot. 
O czym mocno marzysz?
Marzę, aby moje życie było łatwiejsze i mniej skomplikowane oraz by miłość mojego życia odwzajemniła moje uczucia. 
Oglądasz dramy? Jeśli tak to jaka jest Twoją ulubioną?
Tak. Moją pierwszą dramą była Kgotboda namja, którą uwielbiam, szczególnie aktorów, który tam grali. Lecz moją ulubiona jak na razie jest bardzo znana drama You're Beautiful. Również nowa drama z Minho i Sulli wydaje się być interesującą. 
Jak opisałabyś swoją osobowość?
Moja osobowość jest zmienna jak pogoda. Raz jestem pełna optymizmu, z uśmiechem na twarzy spoglądam na otaczający mnie świat, lecz są dni które mnie dołują i przytłaczają. Wtedy zamykam się w sobie i płacze dusząc w sobie ból. Moją stuprocentową cechą jest wrażliwość i opiekuńczość w stosunku do innych. 
Jak brzmi Twoje motto?
"Gdy w pewnym momencie Twojej codzienności, potrąci cię auto na ulicy, połóż się na niej leniwie, roześmiej się życiu w twarz i powiedz, że i tak jesteś dzisiaj senny"
Z czym nie możesz się rozstać?
Nie mogę rozstać się z uczuciem, które bezczelnie wypełnia moje serce. 

14 komentarzy:

  1. Mam jedno pytanie i liczę ,że na nie odpowiesz.
    Dlaczego kradniesz pomysł na bloga od niej http://co-owaszychblogach.blogspot.com/2012/09/wywiad-z-yuu.html ? Tak ona pisze recenzje ale pisze też wywiady. To był jej pomysł a odgapiasz!Ona była pierwsza! Jestem jej siostrą pewnie napiszesz ,,O siostra przyszła'' ale nie. Ona jest zbyt nieśmiała by napisać coś takiego ale ja nie.Jeśli chciałaś pisać coś takiego to mogłaś jej powiedzieć to byście prowadziły razem. Takie dziewczynki zazwyczaj piszą ,,A jak chce sama?''. Jak się interesujesz Azją to pisz o Azji. Nie rozumiem tytułu do tego bloga. Słuchaj jeśli cie uraziłam to sory ale jak byś się poczuła gdy by ktoś tobie ukradł pomysł? Miło by Ci nie było no nie? Mój brat mówi by zgłosiła twojego bloga ale ona mówi ,że nie wiadomo po co. Ja się zgadzam z bratem.Ona chce zawiesić bloga bo powiedziała ,ze taki blog może być tylko jeden. ona nic nie wie ,że tu napisałam. Lepiej by tak zostało.
    Pozdro...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jak było napisane w pierwszej notce. Jestem świadoma tego, że istnieje taki blog. Proszę bardzo, niech usuwa. Po pierwsze jest coś takiego jak 'konkurencja'... Brak mi słów na twoją wypowiedź. Zresztą ja przynajmniej nie kłamię głupio, że jestem koreanką. Nie ma czegoś takiego jak rodzeństwo, w którym dwie osoby są z urodą polską a dwie z urodą koreańską... To nie jest normalnie, to nie jest osiągalne. Jak już rodzeństwo to z urodą mieszaną. Jesteście naprawdę puste jeżeli nie domyśliłyście się, że niektóre osoby nie uwierzą w te bajeczki. Są osoby kompetentne i takie którym nie da się wmówić w internecie takich głupot. Nie należę do miłych osób i dlatego wyrażam w ten sposób swoje zdanie. Zresztą inteligentko jak już masz mi coś do zarzucenia to zapoznaj się z całym moim blogiem od pierwszego wpisu. Jeszcze coś masz do napisania? Czekam na hejty w stronę mojej osoby. Dziękuję dowidzenia.

      Usuń
  2. Fajny blog ale zgadzam się z górą. Jest już taki. Mogę się spytać ile masz lat? Tak z ciekawości.
    Powodzenia w pisaniu bloga.
    Pozdro...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz mi jeszcze coś do zarzucenia to przeczytaj sobie moją odpowiedź do komentarza wyżej. Mam 17 lat. Pozdro.

      Usuń
  3. Nie chcę być niemiła, ale gdyby niektórzy przeczytali post powitalny to wiedzieliby, że autorka bloga jest świadoma tego, że blog o takiej samej tematyce istnieje.

    Co do wywiadu to bardzo mi się podobał i nie będę ukrywać, że Avalon to jedna z moich ulubionych blogowych pisarek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku... aż się cicho zaśmiałam sama do siebie jak przeczytałam Twoje ostatnie zdanie. To niezwykle miłe, co mówisz.

      Usuń
    2. Dokładnie! Jestem świadoma :)

      Usuń
  4. Słuchaj Yuu ma rację. Po prostu skasuj post mojej siostry ale wiesz... niektórzy są uparci i ona możliwe ,ze będzie to ciągnąć.
    Ale nie oceniaj jej źle. Co do wywiadu to super. Ja nie chciałam nigdy zamknąć bloga. Powodzenie życzę.
    Pozdro...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób jak chcesz. Ja mogę śmiało przyznać, że nie darzę waszej 'koreańsko-polskiej' rodziny sympatią. Wszystko dla mnie jest zmyśloną bajeczką. Niech ciągnie. Wiem, że teraz udajesz miłą by 'twoi fani' nadal Ciebie wielbili ale dla mnie taka udawana skromność i nieśmiałość jest żałosna. I może mnie teraz hejtować dużo osób ale wyrażam swoją opinię.

      Usuń
  5. Nie przejmuj się jej siostrami. Głupie pozory.
    Przecież o tak samo można potraktować blogi z informacjami o SHINee.
    Ktoś ich o to osądza? Nie... Więc o co im tak naprawdę chodzi?

    Wywiad jest świetny. Avalon udzielała płynnych i mądrych odpowiedzi. Jestem pełna podziwu, brawo! :)

    *Muszę zajrzeć na jej bloga, bo jeszcze nie byłam*

    A ja dalej czekam na pytania...
    Mój e-mail to : get.it@wp.pl

    ~ Su MiYung

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku <3
      Serdecznie dziękuje. To na prawdę bardzo miłe, co piszesz. Szkoda tylko, że tak płynnie i mądrze nie piszę...
      Ale nad tym już postaram się popracować.
      Dziękuje ~(:

      Usuń
    2. Mam to samo zdanie. Dzięki.

      Usuń
  6. Jej~ ^-^ Nie rozumiem o co wam chodzi...
    Zgadzam się z tym że jest już taki blog, ale i tak istnieją i będą istnieć jeszcze takie blogi z wywiadami itp.

    A co do wywiadu, świetny :D Avalon wygląda na miłą dziewczynę :D
    A przynajmniej tak mi się wydaje :D
    Z chęcią chciałabym ją poznać w realu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się zaczęłam szczerzyc do monitoru, za tą wypowiedź :D

      Dziękuje, bardzo dziękuje !
      Wiesz, powiem Ci szczerze, że ja czytając moje wypowiedzi - gdybym siebie nie znała - pomyślałabym, że ta osoba w wywiadzie jest nieco skryta w sobie i nie okazuje swojej życzliwości :D

      Usuń