piątek, 28 września 2012

Wywiad z Soome Choi

Jej opowiadania nie przeczytałam całego ale odkąd zaczęłam go czytać bardzo mi się spodobał. Często chyba zmienia zdanie co do tego co ma pisać ale nie ma większych minusów xD Link do jej bloga: http://fanmade-o-shinee.blogspot.com/





-Jak masz na imię? Ile masz lat i jakie są Twoje zainteresowania?

Mam na imię Aleksandra, dokładnie tak samo jak główna bohaterka mojego opowiadania. Mam 14 lat,  może i jestem 'mała' w sensie wieku ale mi to całkowicie nie przeszkadza. To kiedy się urodziłam nie powinno mieć nic do mojego charakteru. ^^ Od dziecka śpiewam i tańczę, uważam, że nie wychodzi mi to najlepiej się staram ^^ Uwielbiam także rysować, tak... to jest moja pasja ^^ Jak już zabieram się za jakiś rysunek to muszę to zrobić perfekcyjnie i często dłuuugo to trwa ^^ No i chyba najważniejsze to zainteresowanie Koreą i kpopem ^^ Ale to chyba wiadomo.

-Od kiedy słuchasz k-popu i jak to się zaczęło?

Nie słucham go długo, mogę się przyznać, zaczęło się to na początku wakacji tego roku. Oglądając 'Ukryty Polski Mix' spodobał mi się fragment z kochanym SHINee :D Zaczęło się właśnie od piosenki Love like oxygen, drugą piosenką było Ring Ding Dong, które zainteresowało mnie swoją 'niepowtarzalną' nazwą jak to nazwę haha. I do tej pory ta piosenka jest jedną z moich ulubionych

-Czy wymyślasz historię Loli podczas pisania rozdziału? A może już wcześniej w głowie snujesz sobie dokładny plan tego?

Historię Loli wymyślam różnie, gdy z słuchawkami w uszach idę do szkoły, lub z niej wracam, czasami przed snem, gdy spotykam się z moją przyjaciółką, ona dużo pomaga mi wymyślać. Ale najczęściej wymyślam podczas pisania. Dlatego tak dużo w moim opowiadaniu się zmienia. 

-Czy cenisz blog jakiejś innej blogerki? Jak tak to jaki?

Oczywiście blog ChisanySekai (http://stretched-jellies.blogspot.com/) Buziaczka (http://czekoladowa-mamba.blogspot.com/) Akemisan (http://love-and-scary.blogspot.com/) Lubię czytać blogi osób, które czytają mój blog ^^ Nie wiem, już jakoś tak mam.

-Planujesz kiedyś odwiedzić Koreę?

Taaaak! To moje największe marzenie <3 Korea Korea Korea miłości moja ^^ Na wakacje chciałabym tam pojechać jak najszybciej a żeby tam żyć to odległe marzenie ale mam nadzieję, że osiągalne ^^

-Jesteś dumna z tego, że jesteś Polką?

Czy ja wiem... Dumna szczególnie z tego nie jestem. Ja z natury jestem wybredna więc często z moich ust można usłyszeć słowa 'Dlaczego ja nie mogę być taka ładna jak te koreanki?' ale ogólnie nie mogę nic na to poradzić. Więc tak sobie żyję w tej Polsce ^^

-Masz pomysły na inne opowiadania?

Tak, od jakiegoś czasu myślę o opowiadaniu o pewnej Koreance ^^ Może stworzę bloga z tym opowiadaniem ale muszę się nad tym zastanowić ^^

-Kim chciałabyś być w przyszłości?

Po gimnazjum chciałabym iść do technikum gastronomicznego. Tak, chciałabym w przyszłości prowadzić jakąś fajną restaurację ^^ Nie wielkie wymagania ale po prostu ubóstwiam gotować! :D

-Co Ci się w sobie najbardziej podoba a co nie?

Co mi się podoba? Szczerze? Nic mi się w sobie nie podoba ale jak już tak na siłę powiedzieć to lubię w sobie to, że nie jestem dwulicowa. Nie podoba mi się we mnie wiele rzeczy, gdy nie trzeba jestem spokojna a jak trzeba być spokojnym to mną włada agresja haha.

-Dlaczego właśnie Minho?

Już od Love like oxygen spodobał mi się wysoki chłopak w niebieskim ^^ Ale szczególnie od  filmiku http://www.youtube.com/watch?v=2dU0_DZLq0w wzięło się moje zainteresowanie właśnie nim. Oglądałam ten filmik z przyjaciółką i wypowiedziałam słowa 'Ten w niebieskich rurkach będzie dawał mi lekcje kręcenia dupcią' Haha to była rozbrajająca scena. W ten sam sposób moja przyjaciółka 'wybrała' Keya ^^ Od tamtej pory co kolejny filmik Minho podobał mi się coraz bardziej.

-Jakie są Twoje ulubione zespoły (piosenkarze)? Nie koniecznie koreańskie?

SHINee przede wszystkim ^^ Ostatnio obdarzyłam ogromną sympatią także BigBang, Secret i Sistar. Nie lubię szczególnie SNSD ale niektóre ich piosenki mi się podobają i czasami ich słucham ^^ Poza kpopem lubię także muzykę reggae, słucham Jamala i Mesajaha ^^

-O czym mocno marzysz?

O wyjeździe do Korei <3 O osiągnięciu sukcesu w życiu. I o poznaniu SHINee. ^^

-Czy postać z Twojego opowiadania jest choć w połowie podobna do Ciebie?

Lola opisuje mnie w 99 %. Moje emocje, to jak ja bym się zachowała w danej sytuacji. Dodałam jej troszkę mocniejszy charakter chociaż sama mam podobny.

-Masz swój koreański ideał urody? Jak tak to jaki?

Ideał urody? Pięknym po prostu trzeba się urodzić. Nie mam ideałów. Poza Minho <3 Haha ^^

-Kto ma według Ciebie najciekawszy głos z koreańskich zespołów jakich słuchasz?

Z SHINee Onew ^^ Bardzo mi się podoba jego głos, zaraz po nim miejsce zajmuje Key na równi z Minho ^^ Następnie Jonghyun i Taemina głos wydaje mi się najmniej ciekawy z nich wszystkich ale też go bardzo cenię ^^


Na koniec dodam, że mam takie swoje dwa zestawy pytań i czasami zmieszam z nich pytania a czasami dodam coś od siebie ^^

2 komentarze:

  1. Nie znałam do tej pory tego bloga ^^
    Ale po tym wywiadzie na pewno zajrzę :)
    Soome Choi zazdroszczę tego, ze lubi (i pewnie potrafi) gotować :P
    Ja bardzo chciałabym się wykazać takim talentem ale jednak... lepiej wychodzi mi leżenie na kanapie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohh uwierz mi, że w dyscyplinie leżenia na kanapie możemy rywalizować xDD haha ^^

      Usuń