piątek, 28 września 2012

Wywiad z Hallyu


Jej blog jest boooski! Zaczytałam się przy nim ^^ Po prostu cudo! ^^ Oto link do jej bloga http://happinessinseoul.blogspot.com/






- Jak masz na imię? Ile masz lat i jakie są Twoje zainteresowania?


- Mam na imię Gabriela i mam 17 lat. Moje zainteresowania dotyczą Korei Południowej. Interesuję się tym krajem, czyli po kolei wszystkim co można z nim powiązać. Zaczynając od kultury, poprzez muzykę, aż do historii i języka koreańskiego.

-Skąd pomysł na taki blog?

- Skąd pomysł ? Cóż... Do "świata blogów" zaprosiła mnie ChisanaSekai :) Po jakimś czasie zrodził się pomysł "A może i ja spróbuję?". Zorientowałam się, że pisanie fanfick'ów, czy innych tego typu opowiadań jednak mi nie leży. Postanowiłam, że napiszę opowiadanie, które tylko po części będzie uwzględniać osobistości, które możemy spotkać w realnym świecie (stąd gościnny udział zespołu SHINee ^^). No, a to, że wszystko dzieje się w Seulu chyba nie jest w moim przypadku niczym dziwnym ;)

- Od czego zaczęło się Twoje zainteresowanie Koreą?

- To zaczęło się około... 4 może 5 lat temu. Dawniej interesowałam się Japonią. Cóż, może to za dużo powiedziane - głównie manga i anime. Słuchając różnych opening'ów z siostrą trafiłyśmy na "Miduhyo" zespołu DBSK. Bardzo nam się ona spodobała. Po pewnym czasie doszłyśmy do tego, że zespół tak naprawdę pochodzi z Korei. Tak właśnie zaczęłam interesować się K-Pop'em, a z czasem coraz bardziej interesował mnie kraj, który przecież był nieodłączną częścią tego gatunku muzycznego ;) 

- Planujesz kiedyś odwiedzić Koreę?

- To jest moje największe marzenie i na pewno będę dążyć do tego aby je spełnić. Nic nie jest w stanie mnie zatrzymać !
Czy za 5, czy 10 lat - to nie ma różnicy. Pojadę tam choćby nie wiem co ^^

- Jesteś dumna z tego, że jesteś Polką?

- Na pewno nie w 100%. Polacy to naród trochę "zacofany", wciąż żyjący na stereotypach. Bardzo tego nie lubię. Aczkolwiek - fajnie jest być europejką, która w takiej Korei będzie się wyróżniać urodą ^^

- Co Ci się w sobie najbardziej podoba a co nie?

- Podoba... Na pewno szczerość :) Niektórzy mówią, ze jest to "szczerość, aż do bólu" ale mówią, że właśnie za to mnie najbardziej cenią ^^ 
  Czego nie lubię ? Oj jest wiele takich cech, których w sobie nie lubię... (co do wyglądu w ogóle się nie wypowiem xD) Jestem człowiekiem bardzo leniwym. Nigdy nie potrafię zrobić czegoś od razu. Odkładam to na później po czym po prostu - zapominam. Kolejna rzecz, której w sobie nie lubię... Okropna pamięć. O wszystkim zapominam i nawet długa nauka nie przynosi efektów. 
Ah no i jestem mimo wszystko człowiekiem bez ambicji ^^"

- Jakie są Twoje ulubione zespoły (piosenkarze)? Nie koniecznie koreańskie?

- Lubię głównie koreańską muzykę ^^ SHINee to jest zespół, który ubóstwiam ponad wszystko :) Ale oprócz lśniącej piatki lubię także SNSD, Baek Ji Young, Sung Shi Kyung, IU, T-ara, U-Kiss, FT Island, Infinite, Boyfriend, Davichi, Teen Top i BEAST. Tak, to są moje ulubione zespoły i wokaliści, ale takich, które "lubię" jest o wiele więcej ^^

- O czym mocno marzysz?

- Tak jak już wspomniałam, najbardziej marzę o podróży do Korei Południowej. Bardzo chciałabym też pójść na koncert SHINee (i innych koreańskich zespołów i piosenkarzy, jednak SHINee przede wszystkim ^^)

- Masz swój koreański ideał urody? Jak tak to jaki?

- Jeżeli chodzi o kobiety to zdecydowanie mogłabym się opierać na urodzie Tiffany, natomiast ideałem wśród mężczyzn jest dla mnie Key ^^

 - Kto ma według Ciebie najciekawszy głos z koreańskich zespołów jakich słuchasz?

- Tiffany i TaeYeon z SNSD, Key, Onew i Jonghyun z SHINee, dziewczyny z Davichi, IU, Baek Ji Young oraz Sung Shi Kyung ;)

- Oglądasz dramy? Jeśli tak to jaka jest Twoją ulubioną?

- Jasne, że oglądam ^^ Ulubioną zdecydowanie jest "Personal Taste" :) Bardzo lubię Lee MinHo, który gra tak główną rolę ;)

- Jest piosenka, która dodaje Ci energii? Jeśli tak to jaka?

- A to jest akurat różnie... Mi piosenki szybko się nudzą i z reguły nie mam jednego hitu. Obecnie piosenkami, które dodają mi energii są : BEAST - Beautiful Night, Boyfriend - Love style, VIXX - Rock Ur Body i WE - Party ^^ Ale wciąż czekam na całość Dazzling Girl :P Czuję, że ta piosenka SHINee, również będzie mi dawała niezłego "kopa" :P

- Jak opisałabyś swoją osobowość?

- Szczera, koleżeńska osoba, która stara się być miła, ale nie zawsze jej to wychodzi ^^ Ponadto trochę nieśmiała w stosunku do nieznajomych. Ciężko zawierać jej nowe przyjaźnie...

- Jak brzmi Twoje motto?

- "Nigdy nie przestawaj się uśmiechać, nawet jeśli jesteś smutny, ponieważ nigdy nie wiesz, kto może zakochać się w twoim uśmiechu" :3
-
- Jaki cel chciałabyś osiągnąć w bliskiej przyszłości?

- Zdać maturę i dostać się na wybrane studia ;)

- Z czym nie możesz się rozstać?


- Z telefonem i wisiorkiem Kluczykiem ^^ Key jest zawsze ze mną ! :D


Osobom, które się zgłosiły do wywiadu na mój email już dzisiaj wyślę pytania ^^

6 komentarzy:

  1. Muszę zajrzeć na jej bloga ^^ Wydaję się bardzo miła osoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. <333
    Nigdy nie przestawaj się uśmiechać, nawet jeśli jesteś smutny, ponieważ nigdy nie wiesz, kto może zakochać się w twoim uśmiechu
    <333 Sama mam takie motto <33
    Uwielbiam Cię *-*
    Dziękuję, że wspomniałaś o mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże bym mogła nie wspomnieć ? <3
      Widzisz, nawet mamy wspólne motto :D

      Usuń
  3. :) Masz identyczny charakter do mnie.
    Ja też mam wisiorek kluczyk, tyle, że mam jeszcze bransoletkę kłódkę i gdy chcę ją zdjąć muszę użyć wisiorka. Ale nigdy się z nimi nie rozstaję =]
    Mamy także ulubioną dramę.
    Też ją kocham, a oprócz tego mam jeszcze "May Queen" - dalej leci (polecam)
    Świetny wywiad i brawo! Jesteś świetna! ^.^

    * Mi jeszcze nie wysłałaś pytań... :/

    OdpowiedzUsuń