piątek, 5 października 2012

Wywiad z ღKeesiღ


Blog prowadzi wraz z współautorką ღZungieeღ [Kim Sooyoung-Yeorin]



Jak masz na imię? Ile masz lat i jakie są Twoje zainteresowania?

 Mam na imię Zuza, mam 13 lat, chociaż czasami mówią mi  że wyglądem i rozumem mam przynajmniej 15 lat. Interesuję się krajami azjatyckimi, głównie Koreą Południową (ponieważ mam w połowie tam korzenie ^-^), grafiką, tańcem i śpiewem.

Co Cię zainspirowało do pisania opowiadania?

 Zainspirowała mnie moja przyjaciółka, która zaczęła pisać pierwsza :D Przeczytałam to co napisała i pomyślałam że też spróbuję :P

O czym mocno marzysz?

 O wyjechaniu do Korei ♥ I o spotkaniu moich baisów :D

Od kiedy słuchasz k-popu i od jakiego zespołu zaczęłaś?

K-pop'u słucham od grudnia 2011 roku. Zaczęłam zespołem Shinee. Może to sie wydawać trochę dziwne, ale zaczęło się od 'Ukryty Polski Mega Mix' ^-^ Zaciekawiło mnie "McDonald i kisiel, mniam" :D
Kto ma według Ciebie najciekawszy głos z koreańskich zespołów jakich słuchasz?

Kto ma według Ciebie najciekawszy głos z koreańskich zespołów jakich słuchasz?

Najciekawszy... Hm... Chyba Onew :D Ma piękny operowy głos, który także spradza się w pop'owych utworach ^-^

Oglądasz dramy? Jeśli tak to jaka jest Twoją ulubioną?

Nie... Niestety nie oglądam dram... Nie mam po prostu czasu :D

W jaki sposób wybierasz ubrania, które założysz danego dnia?

Staram się dokładnie przemyśleć cały strój, dokładnie patrząc na pogodę :D Zwykle inspiruję się którymś z girlsband'ów.

Jest piosenka, która dodaje Ci energii? Jeśli tak to jaka?

Oj, dużo ich jest. Ale myślę że to by była chyba G-Dragon - Crayon, Exo-K - History i Pak Bom - Don't cry. 

Jak opisałabyś swoją osobowość?

Nieśmiała, miła w stosunku do innych i zwariowana :D W mojej głowie są czasami jakieś dziwne 'dzikie myśli' do kolegów i koleżanek z klasy ^-^
 
Teraz w tej minucie, na co masz ochotę?

Na kisiel cytrynowy xD

Jak brzmi Twoje motto?

"Co cię nie zabije, to cię wkur**" :D 

Jaki cel chciałabyś osiągnąć w bliskiej przyszłości?

Nauczyć się jakiegoś języka azjatyckiego :D

Masz swój ideał koreańskiej urody?

 Mężczyzna, to chyba coś na wzór Taemin'a i Sehun'a w jednym, a kobiecy, hm... chyba najlepiej pasowałby tu Key :D Hehe.

Jest piosenka, bez której nie potrafiłabyś wytrzymać dnia? Jeśli tak to jaka?

 Exo-K - What is love ^-^

Z czym nie możesz się rozstać?

Z łóżkiem xD Nie no, żartuję :D Z telefonem i komputerem :D

2 komentarze:

  1. EXO-K - What is love *-*
    Uwielbiam to :*
    A szczególnie na żywo, i jak tu ujęła moja koleżanka, że Beakhyun'owi "Seksownie wyszły żyły na wierzch" :D
    Wywiad bardzo miły, przyjemny. (:
    Gdybyś chciała wzięć udział w wywiadzie na moją stronkę, to proszę pisz na emial: w.blogger@onet.pl

    Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń