piątek, 28 września 2012

Wywiad z ChisanaSekai

Właśnie otrzymałam odpowiedź na pierwsze pytania :D Wywiad jest ze znaną blogerką ^^ Osobiście bardzo mi się podoba jej opowiadanie. Nie ma minusów... no chyba to, że te części pojawiają się tak rzadko ale rozumiem xD Zawzięcie czekam na nowe rozdziały :D Postanowiłam też odwiedzić blogi osób, które wymieniła ChisanaSekai ^^ i zaproponować im wywiady :D No to tyle ^^ Miłego czytania.
Oto jej blog: http://stretched-jellies.blogspot.com/



-Jak masz na imię? Ile masz lat i jakie są Twoje zainteresowania?
Więc nazywam się Victoria i mam trzynaście lat, lecz nie lubię jak inni traktują mnie jak dziecko. Wiele osób może potwierdzić, że jestem bardzo poważna jak na swój wiek ^^ Oczywiście wiele cech dziecinnych mam. Jestem uparta jak małe dziecko, czasem szalona, śmiejąca się z byle czego i szybko się smucąca. Od najmłodszych lat kocham pisać opowiadania. Kiedyś coś sobie pisałam bez większego sensu tylko dla zabawy. Szybko przerodziło się w to w hobby. Również kocham rysować i wiele, wiele osób twierdzi, że pięknie rysuje. Kiedyś się tam podzielę moimi szkicami gwiazd k-pop i innymi „ arcydziełami ”. Może w konkursie, który niedługo zrobię dodam szkic ulubionej gwiazdy, albo nagłówka :D Oczywiście kocham słuchać koreańskich i japońskich utworów. Tańczę w wolnej chwili i śpiewam.
-Od kiedy słuchasz k-popu i jak to się zaczęło?
K-pop słucham od końcówki 2008 roku. Nie znam może tak bardzo dużo zespołów, bo głównie skupiałam się na SHINee i nadal to robię. Przynajmniej moi znajomi myślą, że od 2011, gdyż wtedy zaczęłam o tym gadać, ale było o wiele, wiele wcześniej.
Jak się zaczęło ? Dokładnie nie pamiętam, ale na pewno coś z SHINee. Na początku uwielbiałam kraj kwitnącej wiśni [ Japonia ] Aż sama już nie wiem :D Pierw trafiłam na SM Enter. I tak wyszukałam mych lśniących chłopców ^^
-Czy wymyślasz historię Jessicy podczas pisania rozdziału? A może już wcześniej w głowie snujesz sobie dokładny plan tego?
Historie Jessicy wymyślam przed snem. Zaśnięcie zajmuje mi strasznie długo ( od trzech do pięciu godzin nawet ). Wtedy rozmyślam. Jessica żyje w mojej głowie strasznie długo i moja głowa to tylko jej mamy świat w którym wszystko się rozgrywa, a potem przelewam na papier
-Czy cenisz blog jakiejś innej blogerki? Jak tak to jaki?
Uwielbiam wiele innych blogów ^^ Mary (k-pop-story.blogspot.com) Miyo15 (hunhan-world.blogspot.com) Soome Choi (fanmade-o-shinee.blogspot.com),Hallyu (happinessinseoul.blogspot.com), Pędzelowata ( i-am-fucking-loser.blogspot.com ), Yuu ( kissmedaybyday.blogspot.com ), Akemisan ( love-and-scary.blogspot.com ), Katmin (diffrentlive.blogspot.com ) , Sung Sang Mi ( aabout-story.blogspot.com ), Alice ( wonderland-pl-stories.blogspot.com ), Avalon ( rubber-sweets.blogspot.com ), Su MiYung ( my-korean-story.blogspot.com ) mają świetne blogi <33 Chyba wymieniłam wszystkie, które czytam <33 A jak kogoś pominęłam to przepraszam :D
-Planujesz kiedyś odwiedzić Koreę?
A jaki fan Korei Południowej by nie chciał ?
Jasne. Nawet jeśli miałoby być to tylko dwa tygodnie.
Zwiedziłabym wszystkie zabytki, fajne miejsca.
Poznała wiele smaków i nauczyła się jeść pałeczkami ( jakoś mi na razie nie wychodzi :D )
Pokupowała miliony ubrań, płyt i dodatków z SHINee
I na pewno musiałabym poznać SHINee <3
-Jesteś dumna z tego, że jesteś Polką?
Każdy polak powinien być dumny, że jest polakiem.
Oczywiście bardzo chciałabym być chodź w 15 % być Azjatką, ale Polska uroda też mi wystarcza.
Przynajmniej moje duże oczy <333
Jest też parę minusów, ale również dużo plusów ^^
-Masz pomysły na inne opowiadania?
Mam pomysły na wiele one-shot.
Niedawno dodałam prolog nowego opowiadania „ You are my paradise ”
Zastanawiam się, czy kontynuować My dearest world, ale czytelnicy wybiorą ^^
-Kim chciałabyś być w przyszłości?
Chciałabym iść na prawo, albo psychologie.
Od bardzo dawna interesuje się prawem i w przyszłości chciałabym być prawnikiem lub adwokatem.
Iż, że również bardzo kocham dzieci i bardzo dobrze się z nimi dogaduje oraz dobrze wychodzi mi rozmawianie o uczuciach nie pogardziłabym zawodem jako psycholog dziecięcy.
Pisarka w międzyczasie też, ale nie sądzę, że to wypali [ pisarskie marzenie ]
-Co Ci się w sobie najbardziej podoba a co nie?
Upartość :D
Jestem znana z upartości.
Mówią mi, że jestem piękna, a wcale tak nie jest. Jest wiele, wiele takich przypadków.
Podoba mi się, że dobrze rysuję i mam wielką wyobraźnię ^^
A co mi się nie podoba ?
Eto.. Że mam strasznie słabą pamięć. Ja nie pamiętam co wczoraj jadłam na obiad :D
Pamiętam takie mało ważne rzeczy i wszystko co z opowiadaniem związane ^^
-Dlaczego właśnie Key?
Key <33
Za co ? Za wszystko.
Pisałabym tu parę godzin, więc streszczę:
Kocham go za to, że poświęca swój wolny czas, który mógłby poświęcić na dyskoteki na próby, aby stawać się coraz lepszy.
Za jego cudowny wygląd, delikatny uśmiech, który sprawia, że rozpływam się.
Za głos, styl, charakter- po prostu wszystko <33
-Jakie są Twoje ulubione zespoły (piosenkarze)? Nie koniecznie koreańskie?
Lubię miliony zespołów k-pop, ale najbardziej SHINee. SNSD, SuJu, BIG NANG, B2ST, SNSD i wiele, wiele więcej ^^
-O czym mocno marzysz?
Marzę, aby kiedyś wyjechać do Korei, pójść na koncert SHINee oraz poznać ich.
Są też takie marzenia, które skrywam głęboko w serduszku i nie zdradzę ^^
-Czy postać z Twojego opowiadania jest choć w połowie podobna do Ciebie?
Podobna ? Może troszkę.
Ja jestem zwykłego wyglądu dziewczyną ( nie chudą jak patyk ), nie jakąś wybitnie uzdolnioną, mającą wielu przyjaciół ( to jest wspólna rzecz ). Niepewna na nowe znajomości i bardzo łatwo mnie zranić- tak jak z Jess.
Eto... Co tam jeszcze :D
Może to, że przywiązuje się szybko do osób i nie umiem ludzi zranić ^ ^
-Masz swój koreański ideał urody? Jak tak to jaki?
Delikatny wygląd ^ ^
Koralowe, małe usta, duże Azjatyckie oczka, śliczne długie włosy.
Nic więcej u dziewczyn nie potrzeba, a co do chłopców to wygląd Key, TaeMin <33
-Kto ma według Ciebie najciekawszy głos z koreańskich zespołów jakich słuchasz?
JongHyun, Key, TaeMin, Minho, Onew <33
Calutkie SHINee <333

13 komentarzy:

  1. Wow! Nie spodziewałam się, że moja kochana ChisanaSekai wspomni o mnie <3 Dziękuję i gratuluje wywiadu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mogłabym nie ?
      Kocham Twoje rozdziały ^^
      Dziękuję ^^

      Usuń
  2. Myślę, że to byłby grzech gdyby pierwszy wywiad NIE był z ChisanaSekai :P
    Uwielbiam tą dziewczynę i cieszę się, że to właśnie ona wprowadziła mnie do świata "blogów" >.< Jestem jej za to wdzięczna :3

    A tak poza tym...

    Łączy nas miłość do Kijaszka ! ^^ ♥

    P.S.Bardzo dziękuję za wymienienie mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję, że wspomniałaś o mnie :)
    uwielbiam opowiadania ChisanaSekai <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również dziękuję, że o mnie wspomniałaś.
    ChisanaSekai życzę dużo weny ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , ale wspominam o wszystkich świetnych blogach <33

      Usuń
  5. ojeju, Chisana wspomniała o mnie? baaardzo dziękuję! ^^
    ja również bardzo lubię czytać jej opowiadania. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ, przecież nie ma za co ^^ ( boże, ile razy mam to mówić :D )

      Usuń
  6. Znalazłam się na Twojej liście o.O
    Jejku, jak mi miło. Dziękuje <3
    Gratuluje udanego wywiadu. Był wspaniały.
    Pozdrawiam ! (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic dziwnego. Napisałam o wszystkich blogach, które czytam i lubię <3
      Dzięki :*

      Usuń
  7. Ahh... Jak pięknie wyszedł ci wywiad.
    Jestem pod wrażeniem.
    Dużo o tobie nie wiedziałam.
    A jednak! O Twej osobie można się dowiedzieć tak łatwo.
    Dziękuję za taki zaszczyt - za wymienienie mojego bloga wśród tych "czytanych" i "ulubionych".
    Nawet nie wiesz jak mi miło :)

    OdpowiedzUsuń