sobota, 29 września 2012

Wywiad z Yuu



Na temat treści bloga nie mogę się wypowiedzieć bo go nie przeczytałam ale mam nadzieję, że osoby, które znajdą ten blog będą zadowolone z wywiadu. ^^






-Jak masz na imię? Ile masz lat i jakie są Twoje zainteresowania?
 

Rodzice dali mi na imię Monika, mam dopiero 14 lat, więc niektórzy mogą pomyśleć, że jestem jeszcze dzieckiem, zainteresowań mam sporo, nie dotyczą one jedynie Azji i k-popu :) Dużo czytam, rysuję, śpiewam, uczę się choreografii do k-pop'owych piosenek, oglądam dramy i anime, bawię się czasem w grafika, nie mogę pominąć tego, że jestem szalonym fangirlem ;D


-Skąd pomysł na taki blog?
Codziennie czytam zagraniczne fanficki, więc pomyślałam, że sama spróbuję coś napisać i wstawić na bloga, zamiast więzić wszystkie te pomysły w mojej głowie.

-Od czego zaczęło się Twoje zainteresowanie Koreą?

Na początku interesowałam się tylko Japonią, od trzech lub czterech lat wiedziałam o istnieniu k-pop'u, ale nie przekonałam się do niego, po prostu trafiałam na złe piosenki. Pewnego razu postanowiłam posłuchać k-pop'u, tym razem wybór padł na dobre utwory i już jakiś czas jestem w tym k-pop'owym świecie.

-Co spodobało Ci się w Korei najbardziej?
Muzyka, kraj, kultura, język, wszystko.

-Ulubione cechy charakteru swojego idola?
Wydaje mi się, że mój idol jest niezwykle odważny, nie poddaje się, ciężko pracuje na swój sukces, nie boi się zmian, uwielbiam jego styl, głos, kocham w nim wszystko.
-Ulubiony zespół Azjatycki?
Ciężko mi wymienić tylko jeden, zespół który pokochałam jako pierwszy to BigBang i oni zajmują najwyższe miejsce na podium, ale równie mocno kocham B2ST, 2NE1, f(x), B1A4, EXO, miss A, SHINee, MBLAQ, B.A.P i całą resztę, jednak te, które wymieniłam są najbliższe mojemu sercu. 

-Czy główna bohaterka opowiadania jest stworzona na podobieństwo twórczyni opowiadani?
Ma w sobie jakąś cząstkę mnie, ale nie jest moim odzwierciedleniem.
-Ulubiony teledysk?
BigBang - Haru Haru, zawsze na nim płaczę, choć wiem, jak historia przedstawiona w mv się skończy to i tak nie mogę powstrzymać łez.
-Marzenia związane z Azją?
Chciałabym wybrać się na k-pop'owy koncert, zamieszkać w Japonii, albo Korei, a jeśli to nie będzie realne, to przynajmniej chcę zwiedzić te kraje. Marzę o przytuleniu się do mojego biasa. W przyszłości mam zamiar nauczyć się japońskiego i koreańskiego, może nie będę mówić perfekcyjnie, ale spełnię w jakimś stopniu swoje marzenia.

-Masz inne zainteresowania poza Koreą? Jak tak to jakie?
 

Te, które już zostały wymienione. Mogę dodać, że lubię podróżować, zwiedzać, udzielać rad, zarywać nocki i dręczyć ludzi.

-O czym mocno marzysz?
O dostaniu się na studia, które w przyszłości umożliwiłyby mi pracę w bibliotece, to jest moje największe marzenie, reszta marzeń dotyczy Azji. 

-Oglądasz dramy? Jeśli tak to jaka jest Twoją ulubioną?
Oczywiście, że oglądam, kocham dramy. Moje ulubione to HanaKimi, Hana Yori Dango, Koizora, You're Beautiful, Playfull Kiss, Secret Garden, K-POP Extreme Survival i Heartstrings.
-Jak opisałabyś swoją osobowość?
Mam gorszą jak i lepszą stronę. Potrafię być urocza, słodka, rozgadana, ale to nie zdarza się często w towarzystwie, tak zachowuję się w domuOgólnie jest ze mnie wredna, marudna, samotna, cicha, tajemnicza, leniwa, szczera do bólu, pesymistka, nie mam wielu znajomych, bo ciężko mnie polubić.
-Jak brzmi Twoje motto?
"Ciemność nie zawsze oznacza zło a światło nie zawsze niesie ze sobą dobro"

- Z czym nie możesz się rozstać?
Z Twitterem, słuchawkami i komórką.

1 komentarz:

  1. Yuu.. a gdzie link do bloga? :D

    Ciekawy wywiad. Gratuluję autorce (:

    OdpowiedzUsuń