piątek, 5 października 2012

Wywiad z ღZungieeღ [Kim Sooyoung-Yeorin]


Prowadzi bloga razem z współautorką  ღKeesi



Jak masz na imię? Ile masz lat i jakie są Twoje zainteresowania?

Mam na imię Dominika. Mam 14-15 lat (;D) i moim zainteresowaniem jest Azja,muzyka,taniec i spotkania z przyjaciółmi ;D

Co Cię zainspirowało do pisania opowiadania?

Zainspirował mnie zespół SHINee. Gdy go poznałam przyśniła mi sie taka długa historyjka,dodałam tam kilka bajerów i jest

O czym mocno marzysz?

 Bym wyjechała z do Azji i tam mieszkała w jak najmłodszym wieku

Od kiedy słuchasz k-popu i od jakiego zespołu zaczęłaś?

Moja przygoda z K-pop'em zaczęła się od grudnia 2011. zaczęłam od zespołu SHINee który pokazała mi kuzynka

Kto ma według Ciebie najciekawszy głos z koreańskich zespołów jakich słuchasz?

 Nie ma takiego! Każdy zespół,piosenkarz moim zdaniem ma ciekawy głos i czymś się wyróżnia. Słucham: SHINee,Big Bang,2Ne1,BoA,F(x),Kara,T-ara wiele innych. Gdy by mi zajęło pisac wszystkie zanudziła bym ;D

Oglądasz dramy? Jeśli tak to jaka jest Twoją ulubioną?

Jeżeli lubisz dobrą akcję i intrygę to polecam takie tytuły jak: "IRIS", "Athena" czy "Poseidon" (co prawda ten ostatni nie jest aż tak porywający i czasami odcinki się dłużą). 
Co do typowych romansideł to chyba kultowe "Full House" z Rainem polecam ogromnie, oglądałam to do 4 nad ranem bo po prostu musiałam wiedzieć jak się skończy. 

Nie można zapomnieć też o hicie ostatniego roku "City Hunter" - myślę, że to jedna z tych dram które trzeba obejrzeć; gra tam Lee Min Ho, którego wcześniej można było zobaczyć w "Boys Over Flowes" i "Personal Taste" - bardzo dobra i przyjemna drama. 
Oglądałam tak wiele dram, że chyba mogła bym zrobić pokaźną listę tych "najlepszych".
(btw. jeśli lubisz muzyczne dramy to dobrze oglądało się "Dream High" (aktualnie leci 2 sezon tej dramy). Aktualnie jestem w trakcie oglądania "What's Up" i "Shut Up: Flower Boy Band" - i jak na razie również są godne polecenia) The 1st shop of Coffee Prince 
Beethoven virus
My Fair Lady
Secret Garden
Heartstrings
My Princess
Hong Gil Dong
Miss Ripley
Do Re Mi Fa Sol La Si Do 
Hi my sweetheart
Tenshi no Koi
Atashinchi no Danshi
Love Shuffle
Dathing on the earth
i Secret garden

W jaki sposób wybierasz ubrania, które założysz danego dnia?

Em...y... trudne pytanie ;D Za zwyczaj wchodzę bardzo wcześnie na Youtube i wpisuje teledysk dziewczyn które wpadną mi na pierwszą myśl i zatrzymam w jakimś momencie. Np. Cl 2Ne1 Fire. to zakładam coś podobnego i też tak sie czeszę ;D

Jest piosenka, która dodaje Ci energii? Jeśli tak to jaka?

 Każda! oczywiście coś po Koreańsku,chinsku albo japońsku
Jak opisałabyś swoją osobowość?

To zależy. Któregoś dnia jestem miła,któregoś zła, więc określiła bym siebie zmienną
Teraz w tej minucie, na co masz ochotę?

Na ochotę nauki Koreańskiego i cały dzień muzyki

Jak brzmi Twoje motto?

Nie jem nie piję bo z Azjatą żyję ;D
a tak na serio
Nigdy sie nie zastanawiałam ale myślę ,ze: ,,Zawsze spędzać czas energicznie i słuchać dobrej muzyki bo się niczego nie osiagnie ;D''

Jaki cel chciałabyś osiągnąć w bliskiej przyszłości?

nauczyć się mówić płynnie po koreańsku i japońsku,mieć chłopaka i wyjechać z nim do Azji po czym iść na casting do jakiejś wytwórni ;D to nie możliwe ale może....

Masz swój ideał koreańskiej urody?

wszystkie Azjatki takie jak Park Bom,Minzy,Dara i Cl one wyglądają pięnie nawet bez makijażu. Ja też tak chcę ;D

Jest piosenka, bez której nie potrafiłabyś wytrzymać dnia? Jeśli tak to jaka?

Jest. Codziennie muszę posłuchać piosenki F(x) Chu,Nu abo, Hot summer i Electric shok,Sunny i Luna it's me oraz pioosenki 2ne1 i Big bang.

Z czym nie możesz się rozstać?

 Z muzyką , Azją ,marzeniami,blogiem i nie gazowaną woda;D

2 komentarze:

  1. 12 lat? Naprawdę? Powiedziałabym, że co najmniej 14 ^^ Ja w tym wieku byłam mniej kompetentna xD To oznacza, że rozwijam się w wolniejszym tempie? Haha ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w 26 w tym miesiącu będę miała 13 dopiero xD

    Wow, mnóstwo dram oglądnęłaś.. Niestety, ja tyle czasu nie mam.
    Z resztą, sama zobaczysz dlaczego jak wyjdzie ze mną wywiad.

    Muszę to powiedzieć Noonie i Mirze "Nie jem, nie piję, bo Azjatą żyję" xD :D:D

    Wywiad fajny, precyzyjne odpowiedzi i takie... na luzie ^-^

    OdpowiedzUsuń