środa, 17 października 2012

Wywiad z Su MiYoung





-Jak masz na imię? Ile masz lat i jakie są Twoje zainteresowania?

Mam na imię Weronika. Pochodzę z Niemiec, jednak z wyglądu jestem Polką. Wychowałam się przez większą część życia we Fracji. Aktualnie mam 12 lat (26 października już 13 ^-^). Tańczę balet od dziewiątego roku życia, przez co mam bardzo napięty grafik dnia. Moim hobby jest właśnie taniec, oprócz tego gotowanie i jak mam czas to słuchanie muzyki.

-Co Cię zainspirowało do pisania takiego bloga?

Pomysł na Sue pojawił się podczas myślenia o dzieciach z Domu Dziecka, które nie mają tak ustabilnionej przyszłości jaką ma większość osób w Polsce. Jednak tą bohaterką staram się udowodnić, iż każdy, bez względu na swoje materialne możliwości, ma szansę spełniać swoje marzenia.

-O czym mocno marzysz?

Marzę o robieniu tego, co teraz robię do końca swoich dni. Choć na początku nienawidziłam baletu teraz to zajęcie musiałam polubić - stało się moim trzygodzinnym zajęciem od poniedziałku do soboty.

-Od kiedy słuchasz k-popu i od jakiego zespołu zaczęłaś?

to był koniec 2007 roku. Nie pamiętam dokładnie czy to był listopad, czy grudzień. Mój brat pokazał mi Super Junior. Naśmiewał się ze znaleziska i krzyczał "patrz jakie Chińczyki!". No, a ja miałam wtedy osiem lat i przyznałam mu rację. Jednak piosenka mi się spodobała. Zdecydowanie wyróżniałam się spośród słodkich dziewczynek w dwuch kucyczkach chodzących po paryskich ulicach. Moją pierwszą k-pop'ową piosenką było "Wonder Boy" właśnie z ich repertuaru. Zanim poznałam następny zespół minął rok. No i właśnie wtedy poznałam SHINee. Od początku wielbiłam TaeMin'a. Jak to mała dziewczynka, słodkie = ładne. Tak, fryzura Taesia od początku mi pasowała ^.^

-Kto ma według Ciebie najciekawszy głos z koreańskich zespołów jakich słuchasz?

Myślę, że JongHyun i CL. Jeśli posłuchasz ich choć raz i usłyszysz ich ponownie, twoje usta wymówią słowa : "Ah, to JongHyun / CL z SHINee / 2NE1".

-Oglądasz dramy? Jeśli tak to jaka jest Twoją ulubioną?

Tak, oglądam. Oglądnęłam ich dużo, zazwyczaj czas, który spędzam z przyjaciółkami to właśnie oglądanie dram. "My Queen" - jeszcze leci. Jest świetna!

-W jaki sposób wybierasz ubrania, które założysz danego dnia?

Zawsze je przygotowuję pod koniec dnia na nastepny dzień. Zawsze na komputerze sprawdzam pogodę i patrzę co ma być następnego dnia. Styl to dla mnie bardzo ważna rzecz. Może to śmieszne, ale jak robię porządki w szafie to segreguję ciuchy na cztery sezony do czterech szafek (1. lato 2. wiosna 3. jesień 4. zima). I zaznaczam cichy numerkami. Od 1-24 mam posegregowane komplety, np. biały sweter, kremowy podkoszulek, czarne rurki itp. pod numerem jeden do szafki numer trzy. To taka moja fobia tyle, że zapobiega powtórzeniom. Wiem, jestem dziwna...

-Jest piosenka, która dodaje Ci energii? Jeśli tak to jaka?

Myślę, że aktualnie jest to 2NE1 - Go Away. Jednak jestem bardzo zmienna i piosenki, których słucham w danym dniu szybko się zmieniają.

-Jak opisałabyś swoją osobowość?

 Jestem nieśmiała, co daje mi wielkiego kopa. Na pewno zaradna i samodzielna. Jestem wychowana na tym, że muszę sama sobie radzić bez niczyjej pomocy. Wiele razy już się na kimś zawiodłam w swoim życiu. Jestem bardzo delikatna, co też mnie wkurza. Nie potrafię być stanowcza. Kolejna wada jaka mnie wkurza to nadmierna wrażliwość. Ae cieszę się z tego, że jestem prawdomówna, lojalna i dotrzymuję słowa.

-Teraz w tej minucie, na co masz ochotę?

Na ciastko z czekoladą, kremówkę lub sernik.

-Jak brzmi Twoje motto?

"La memoria del corazon elimina los malos recuerdos y magnifica los buenos" - "Pamięć serca unicestwia złe wspomnienia, wyolbrzymia zaś dobre". Nigdy nie zapomnę tych słów. One były na karteczce przyczepionej do naszyjnika od babci. Dzień potem zmarła...

-Jaki cel chciałabyś osiągnąć w bliskiej przyszłości?

Ukończyć gimnazjum z pomarańczowym świadectwem, wygrać kolejne konkursy baletowe i być dobrą córką, siostrą, wnuczką, bratanicą, siostrzenicą i kuzynką. :)

-Masz swój ideał koreańskiej urody?

 Tak, mam. Moim zdaniem Ahn So Hee z Wonder Girls jest najśliczniejszą Koreanką jaką widziałam. :D

-Jest piosenka, bez której nie potrafiłabyś wytrzymać dnia? Jeśli tak to jaka?

Tak, jest to SHINee - Replay. Nie wiem dlaczego... To ciężkie do wytłumaczenia.

-Z czym nie możesz się rozstać?

 Z naszyjnikiem od mojej babci - nawet do kąpieli go nie zdejmuję.


Przepraszam, że tak długo nic nie dodawałam i tak zwlekałam z dodaniem tego wywiadu ^^ Przepraszam Cię Su MiYoung bo jesteś taka poszkodowana przeze mnie xD Jeżeli ktoś chce przeprowadzić, ze mną wywiad niech pisze ^^ Możecie też wysyłać mi linki blogów, które są warte uwagi ^^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz